MassMedia introduceert Kids Channel

24-01-2011 (09:32) - Media

Deze maand lanceert MassMedia het Kids Channel, Nederlands eerste online kidsnetwerk. Met een gecombineerd bereik van bijna 1 miljoen kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar wil Kids Channel adverteerders de mogelijkheid bieden om op internet een hoog  bereik in deze doelgroep te behalen.

Richard Stoof, Managing Director van MassMedia: ‘Met de lancering van het Kids Channel biedt MassMedia één loket, waar bedrijven gericht een internetcampagne voor kids kunnen inkopen. Het kanaal biedt alleen maar kwalitatieve kindersites en heeft een ongeëvenaard bereik, dat zich ruimschoots kan meten met TV campagnes, tegen een aantrekkelijkere prijsstelling.’ Het MassMedia Kids Channel biedt de volgende kindersites aan waar, gericht of in combinatie, campagnes op ingezet kunnen worden:Cartoon Network, Panfu, Elkspel, Stardoll, Boomerang en Habbo.

www.kids-channel.nl (live vanaf 25 januari a.s.)
 


Bureaus

Marketing

Economisch