Mercurs vernieuwt zichzelf

12-08-2015 (07:53) - Media

7.05 uur - Het lijkt hartje augustus nog zo ver weg, toch is de organisatie van de Mercurs alweer druk bezig met de eerstvolgende editie op 9 december. Grootste wijzigingen: de nieuwe Mercur-namen dekken de lading beter en er is een belofte-prijs.
 
De 18de uitreiking van de bladenprijzen zal dit jaar volledig in het teken staan van ‘club’. Onder het thema ‘Join the Club’ worden op woensdagavond 9 december dé prijzen voor de uitgevers van publieksbladen uitgereikt. 
 
Opvallend talent maakt vanaf dit jaar kans op de Mercur BeLOFte van het Jaar: een nieuwe prijs die bovendien door het LOF-fonds wordt bekroond met een geldprijs van 5.000 euro. 
 
Een aantal Mercurs krijgt een nieuwe naam. Tijdschrift van het Jaar wordt Magazine van Jaar, Reportage in plaats van Tijdschriftreportage van het Jaar en de Mercur voor Innovatie wordt Merkinnovatie van het Jaar. 
 
De inschrijving voor de Mercurs 2015 is vanaf nu geopend. Er kan voor acht categorieën worden ingeschreven: Tijdschrift, Artdirection, Hoofdredacteur, Merkinnovatie, Marketingactie, Lancering, Reportage en BeLOFte van het Jaar.  

De deadline voor deelname is 25 september. De nominaties worden 30 oktober bekendgemaakt. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch