Ook Römer snapt succes Boer Zoekt Vrouw niet

11-01-2011 (09:36) - Media

‘Als ik zou weten waarom dit zoveel kijkers trekt, zou ik waarschijnlijk de meest succesvolle tv-maker aller tijden zijn’, stelt Paul Römer, mediadeskundige en medebedenker van Big Brother, in De Telegraaf. ‘Het is goed gemaakt, maar het is niet vernieuwend. Het is ook geen echte hype en inmiddels loopt de vijfde serie. Eigenlijk is het onverklaarbaar. Het is simpelweg groter geworden dan zichzelf; zo'n succes komt volgens mij maar heel zelden voor.’

Tv-maker en Eyeworks-baas Reinout Oerlemans zegt over het door BlueCircle geproduceerde Boer Zoekt Vrouw: ‘Een goed gemaakt programma, de liefde en zorg is voelbaar en zichtbaar. Het zit in de harten van de mensen. In een tijd van angst en onzekerheid kunnen de kijkers zich op zondagavond even onderdompelen in een liefelijke wereld.’
 


De Telegraaf

Bureaus

Marketing

Economisch