Pink Ribbon Magazine levert bijna 1 miljoen op

10-05-2011 (09:16) - Media

Gisteren overhandigde Sanoma Media een cheque ter waarde van 973.824,37 euro aan Stichting Pink Ribbon. Dit bedrag is de opbrengst van Pink Ribbon Magazine 2010 wat afgelopen jaar voor de zevende keer verscheen met als thema: Live Pink to Inspire. Met een oplage van exact 107.533 magazines en diverse nevenactiviteiten zoals Music to Inspire waar muziek kon worden gedownload heeft Sanoma het bedrag van vorig jaar op een haar na geëvenaard.

Het bedrag wat Sanoma Media in 2010 voor de Stichting Pink Ribbon heeft opgehaald gaan ze inzetten voor projecten die borstkanker patiënten en hun naasten zorg bieden bij psychosociale problemen. Borstkanker leidt bij een groot deel van de patiënten tot problemen zoals onzekerheid, angst en depressies. Pink Ribbon zet zich in voor optimale zorg voor deze patiënten en niet te vergeten hun naasten zoals partners en kinderen. Ida van Belle nam de cheque in ontvangst met Pink Ribbon Ambassadeur Quinty Trustfull.

Ook dit jaar committeert Sanoma Media zich aan Stichting Pink Ribbon. Eind september, vlak voor de start van de Borstkankermaand zal de achtste editie van het charity magazine weer verkrijgbaar zijn. Dick Molman, CEO Sanoma Media: ‘Een fantastisch resultaat is wederom behaald. We zijn ongelofelijk trots dat we dit bedrag aan de Stichting Pink Ribbon kunnen doneren. Het is ieder jaar een ongelooflijk grote klus die door onze medewerkers wordt geklaard met hulp van adverteerders. En dat allemaal naast bestaande werkzaamheden. Iedereen hier draagt de Stichting een warm hart toe.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch