RTL gesplit door drankje

21-05-2008 (10:20) - Media

Van maandag 26 mei tot en met maandag 16 juni start op RTL 4 en RTL 8 een nieuwe ident splitscreencampagne voor DubbelFrisss Minder Zoet. Dit is de eerste keer dat een dergelijke campagne wordt ingezet bij RTL 8. DubbelFrisss speelt in op de behoefte van de consument aan producten die minder zoet zijn en tevens minder calorieën hebben. Michiel Flinkerbusch, brandmanager DubbelFrisss: ‘Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze bekendheid te vergroten. De ident splitscreencampagne voor Dubbelfrisss Minder Zoet bij RTL is een goede aanvulling op onze campagne en zal de impact van onze commercial te vergroten.’ De ident splitscreenspot van DubbelFrisss is in huis ontwikkeld door de afdeling Creatie van RTL Nederland. De campagne is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met Mediaedge:cia.

Bureaus

Marketing

Economisch