Secret Story lijkt te floppen

16-02-2011 (09:33) - Media

De realityshow Secret Story is maandag met matige kijkcijfers van start gegaan in de vooravond van Net 5. De eerste dagelijkse aflevering trok 361.000 kijkers, ruim 33 procent minder dan de score van de kick off-uitzending op zondag. Gisteren keken er nog minder mensen naar Big Brother 2.0: slechts 263.000. Secret Story weet om half acht ‘s avonds niet op te boksen tegen kijkcijferhits als De Wereld Draait Door op Nederland 3 (1,2 miljoen kijkers) en het Half Acht Nieuws op RTL 4 (1,4 miljoen).


Mediacourant.nl/SKO

Reacties

Effe serieus, dit zag je toch van mijlen ver aankomen...
I. Vittali @ 16-02-2011 10:26 uur
Terecht dat het programma flopt. De openingsshow was vooraf opgenomen en zo tenenkrommend slecht dat ik me afvraag hoe ze dat hebben durven uitzenden. Het hele concept van 'geheimen van medebewoners' achterhalen maakte weinig indruk op me en dan moeten alle bewoners zich anders voordoen dan ze zijn om wat extra geld te verdienen. Serieus, als hier geen koppen over rollen, snap ik het echt niet meer. Welke randdebiel vond dit een goed idee? En had die ook gezien wat de Nederlandse makers ervan maakten? Big Brother was meer dan 10 jaar geleden en zag er zoveel professioneler uit dan dit lokale TV niveau. Een vriendin van me wilde aanvankelijk meedoen en bedankte me dat ik haar gewaarschuwd had voor manipulatie TV. Ze is zo blij dat ze hier niet aan meedoet...
Jonathan Joosten @ 16-02-2011 11:56 uur
Ze moeten het op een ander tijdstip uitzenden!! Veel mensen volgen ook andere dingen (zoals GTST) en kijken het daarom niet!
Daphne @ 16-02-2011 12:22 uur
Beste Jonathan, als je het randdebielen vindt die dit programma hebben bedacht, wat ben jij dan dat je er verlekkerd naar gaat zitten kijken om erover te kunnen klagen?
Anna. @ 16-02-2011 14:14 uur
Beste Anna, erg opmerkelijk om aan te nemen in welke gemoedstoestand en met welk doel ik het programma bekeken heb. Beide aannames zijn geheel onjuist. Voor een betere beeldvorming: ik reed zondagavond over de A10 en de billboards voor het programma waren moeilijk te missen. Bij thuiskomst even langs gezapt en met verbazing gade geslagen hoe bedroevend slecht de vooraf opgenomen live show was. That's all.
Jonathan Joosten @ 17-02-2011 12:08 uur

Bureaus

Marketing

Economisch