Lush en Thuisbezorgd.nl gaan samenwerking aan

01-08-2023 (12:04) - Sustainable

Het afgelopen jaar heeft Thuisbezorgd.nl haar aanbod van maaltijdbezorging van duizenden restaurants in heel Nederland uitgebreid met boodschappen en non-food samenwerkingen. Lush is het eerste cosmeticamerk waarmee Thuisbezorgd.nl in zee gaat. In de komende weken komen alle tien Lush-vestigingen in Nederland beschikbaar in de app en op de website van Thuisbezorgd.nl.

Consumenten kunnen kiezen uit een uitgebreid Lush-assortiment van zo’n 180 verse handgemaakte cosmeticaproducten waaronder de bekende stukken zeep. Bezorgers van Thuisbezorgd.nl brengen de producten bij de consument thuis. De bezorgers zijn in dienst, verzekerd en ontvangen vakantiedagen en -geld. Ze worden voorzien van alle materialen om het werk goed en veilig uit te voeren, waaronder de herkenbare oranjekleurige kleding, uitgerust voor alle seizoenen.

Positieve impact

Ook Thuisbezorgd.nl maakt graag een positieve impact. Zij zijn daarom extra blij met deze unieke samenwerking die het potentieel van het bezorgen van non-food producten laat zien. Een breder aanbod sluit nauw aan bij de wensen van consumenten, die Lush producten nu nog sneller in huis kunnen hebben, voor zichzelf of bijvoorbeeld als cadeau.” Gijs Weterings, directeur van Thuisbezorgd.nl
Carmen van Leth, Retail Lead Lush Nederland: “We zijn erg blij om Lush via Thuisbezorgd.nl te introduceren, een nieuwe manier waarop we klanten kunnen bedienen. Het retaillandschap is constant in verandering en vernieuwing en innovatie zijn essentieel. Met deze samenwerking creëren we een andere wijze om verbinding te maken met onze bestaande lokale gemeenschap en bereiken we daarnaast ook nieuwe klanten.”