Happy Horizon met vijf nominaties vertegenwoordigd bij Digital Impact Awards in Londen
Happy Horizon en haar diverse labels zijn met vijf nominaties vertegenwoordigd bij de Digital Impact Awards in Londen.
Het vakblad Communicate Magazine (UK), organisator van de awards, heeft de shortlist bekendgemaakt.
Nominaties
Happy Horizon is genomineerd in de volgende categorieën:
KiKa in de categorieën ‘Best Use of Digital to Aid a CSR Campaign’ en ‘Best Use of Digital by a Charity, NGO or NFP’. (EF2 - Part of Happy Horizon)
Electronic Arts in de categorie ‘Best Use of Existing Social Media Platforms: Small Budget <£20K’ voor een campagne van De Sims 4. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)
Logitech G x Walibi Play in de categorie ‘Best Community Development’. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)
OnePlus in de categorie ‘Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector’. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)
In de diverse categorieën zijn merken als Vodafone, PwC, Banco Santander, KFC, Arcadis, Miele, Marriott International, Renault Group en COCA-COLA genomineerd.
Drie keer brons
Dit is het vijftiende jaar van de Digital Impact Awards en zowel de kwaliteit als het aantal inzendingen blijft toenemen. "We feliciteren onze klanten KiKa, OnePlus, Electronic Arts en Logitech G en zijn enorm trots dat we samen met hen de shortlist hebben gehaald. Na drie keer brons, gaan we dit jaar voor goud," aldus Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6 - Part of Happy Horizon.
Afgelopen jaar won Vertigo 6 - Part of Happy Horizon brons met de campagne voor Letterprins en eerder viel Vertigo 6 al in de prijzen met campagnes voor Studiekeuze123. De prijsuitreiking vindt plaats op 15 oktober 2024 in The Hilton Bankside in Londen.