12GO Biking gaat samenwerken met Draft Digital
12GO Biking heeft na een selectieprocedure gekozen voor Draft Digital. De samenwerking is gericht op het versterken van de huidige marketing performance van 12GO Biking door middel van strategisch advies en activatie van marketing tooling.
Draft Digital zal nauw samenwerken met de marketingafdeling van 12GO Biking. Het primaire doel is om performance marketing naar een hoger niveau te tillen en waar we samen kijken naar een toekomstvaste en gebalanceerd setup van alle media kanalen. Daarnaast zal Draft Digital helpen bij het verder activeren van Billy Grace in de organisatie; het gata daarbij om AI gedreven tooling voor het automatiseren en verbeteren van de marketing performance.
"Met onze expertise in digital marketing en kennis van de huidige marketing technologie zijn wij ervan overtuigd dat we 12GO Biking gezamenlijk weer een niveau hoger kunnen krijgen. " zegt Erik Hornung, co-founder van Draft Digital. “Naast het adviseren van het team, gaat dit leiden tot een efficiëntere inzet van het budget en een effectievere grip op de omnichannel performance”.
Jelle Meijer, COO 12GO Biking: "We kijken ernaar uit om samen te werken met Draft Digital. Hun kennis en ervaring op het gebied van performance marketing zal ons team verder doen groeien en een goede sparringpartner zijn voor nieuwe en innovatieve projecten, zowel op korte als lange termijn. Dit gaan ons weer helpen om onze positie als grootste fietsenwinkel van Nederland te verstevigen."