4to9 gaat verder als Draft Digital
Online marketing bureau 4to9 gaat verder als Draft Digital. Het bureau onderscheidt zich als strategische partner met maatwerk en een sterk rendement gedreven aanpak gericht op planmatige groei. Belangrijke pijlers zijn strategisch advies, inkoop en optimalisatie van online media, de beste professionals in de markt en een strikte kwaliteitsbewaking van diensten en processen.
“Het doel van deze naamsverandering is om onze visie op online marketing te onderstrepen. Onze insteek is: er is altijd ruimte voor verbetering. Onze nieuwe naam Draft benadrukt dit: het is nooit af en moet altijd beter. Naast resultaat groei speelt het overbrengen van kennis en kunde van online marketing ook een grote rol.” aldus Erik Hornung, oprichter Draft.
De kracht van Draft ligt in het actief samenwerken aan complexere online campagnes en projecten. Er is een duidelijke doelgroep keuze gemaakt; opdrachtgevers met ambitie en focus op online groei.
“Wij richten ons op het snel halen van online groei volgens een duidelijk plan, met bewezen oplossingen en met de beste professionals. Met advies, advertentiecampagnes, AI implementatie of trainingen. "Het rendement op online marketing en innovatie is altijd leidend” aldus Lars Postmus, mede-oprichter van Draft.