ADNIGHT kondigt eerste editie aan in Brussel
ADNIGHT, de grootste open avond voor de creatieve industrie in Amsterdam, maakt zijn debuut in Brussel op 3 april 2025. Jaarlijks trekt het evenement in Amsterdam meer dan 5.000 bezoekers en de afgelopen zeven jaar hebben ruim 250 creatieve bedrijven hun deuren geopend. Nu is de formule klaar om dit concept naar België te brengen.
ADNIGHT staat bekend om zijn ‘kitchen review’ format, dat marketeers en creatieven de kans biedt om binnen te stappen in de wereld van reclame- en productiebureaus. Voor één avond opent een gecureerd aantal creatieve bureaus, productiehuizen, postproductiehuizen, audio- en muziek studio’s en digitale productie studio’s hun deuren, voor een inspirerende avond vol mogelijkheden om de sfeer van de gehele industrie te ervaren, het werk te bewonderen en te netwerken met sleutelfiguren.
Lokaal ADNIGHT team
De eerste bureaus die hun deelname aan ADNIGHT BXL hebben bevestigd zijn: AKQA, GroupM, Kantar, Ogilvy Social.Lab en Publicis Groupe. Een lokaal ADNIGHT team is op dit moment druk in gesprek met een breed scala aan bureaus in Brussel over deelname. Daarnaast staat ook Antwerpen op de radar van de organisatie.
Tickets voor ADNIGHT BXL gaan in de verkoop op 15 januari 2025. Bezoekers kunnen net als in Amsterdam rekenen op een op maat gemaakt programma, samengesteld door elk deelnemend bureau en een afsluitende afterparty.
Om op de hoogte te blijven van updates over deelnemende bureaus en programma’s kunnen geïnteresseerden hun emailadres achterlaten op www.ADNIGHT.be. Voor bureaus die geïnteresseerd zijn in deelname of andere samenwerkingsvragen, kan contact opgenomen worden via info@ADNIGHT.be.
Fotocredits: Sam Eye Am en Bete Photography