Alfred maakt Kornuit-commercial

29-10-2013 (08:01) - Bureaus

De eerste commercial van Kornuit, het nieuwe pilsmerk van Grolsch, is sinds gisteren te bekijken op televisie. De commercial vertelt het verhaal van de jongste generatie brouwers van Grolsch die, geïnspireerd door 400 jaar brouwerstraditie, op geheel eigen wijze het nieuwe pils Kornuit hebben gebrouwen.
 
De commercial begint met de bekende Vakmanschap is Meesterschap tune van Grolsch. Dit in combinatie met beeldfragmenten herinneren de kijker aan de mooie traditie van bier brouwen. Dan worden de beelden meer eigentijds. De muziek gaat over in de song Kickin' My Can, die speciaal voor de Kornuit commercial is geschreven en geproduceerd door muziekbureau LAB-3 in samenwerking met de Nederlandse band Navarone. 
 
Eén van de hoofdrolspelers in de commercial is Marc Janssen, brouwer en training specialist bij Grolsch. Hij vertolkt de jongste generatie brouwers van Grolsch. 
 
De commercial is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Alfred.
 

 


Reacties

Best goedkoop om 1 trainee de rol van de zgn nwe generatie brouwers te laten vertolken. Hoe 400 jaar authentiek ben je dan? Ik haak af.
jj @ 04-04-2014 23:03 uur

Media

Marketing

Economisch