Backbone achter Aviko-trilogie

28-11-2013 (14:42) - Bureaus

Aviko gooit het over een nieuwe boeg en schotelt de consument met ingang van 2 december een multimediale campagne voor. De campagne moet de inspiratie, het gemak en de variatie van het Aviko-assortiment onderstrepen. 
 
Het merk liet zich inspireren door de consumer insight dat de warme maaltijd hét moment is van gezellig samenzijn met het gezin en dat de behoefte aan smakelijke, verse én gemakkelijke gerechten hierbij groot is. 
 
Het resultaat: de introductie van innovatieve, dagverse producten als Kokkerellen, een nieuwe pay-off en een aangescherpte merkstrategie. Een serie van drie commercials, een online kookplatform, winkelvloer- en PR-activiteiten geven invulling aan deze nieuwe strategie.
 
Communicatiebureau Backbone Marketing bedacht een trilogie van commercials. Drie vriendenstellen spelen de hoofdrol in een mini-‘soap’ waarin ze de inspiratie en het gemak van Aviko onderstrepen.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch