Beurs van Berlage kiest Endeavour
Digital agency Endeavour gaat na een succesvolle pitch een langdurige samenwerking aan met de Beurs van Berlage. Het betreft een driejarige samenwerking waarbij Endeavour strategisch en uitvoerend de Beurs van Berlage internationaal verder op de kaart gaat zetten.
Als internationale evenementenlocatie wil Amsterdam Conference Centre Beurs van Berlage zich verder profileren tussen andere wereldsteden als Parijs, Barcelona of Praag. Enerzijds door haar expertise, full-service dienstverlening en prachtige locatie onder de aandacht te brengen van congres organisatoren, anderzijds door zich beter te profileren als thought leader op het gebied van events en congressen via waardevolle content.
Willemijn de Vet, Senior Marketing Manager Beurs van Berlage: "Een partner die met ons meedenkt, ons inspireert en ons kan laten groeien – daar zijn we binnen de Beurs altijd naar op zoek. Ik ben er volledig van overtuigd dat we die partner hebben gevonden in Endeavour."
Orchestrated Digital Marketing
Endeavour levert meerdere digital expertises om de internationale groei te verwezenlijken, en realiseert met haar Orchestrated Digital Marketing propositie dat de Beurs van Berlage in dit proces ontzorgt wordt. Het digital agency neemt o.a. social media, online advertising, email, search, marketing automation en website optimalisatie voor haar rekening, en start met strategie om het geheel naadloos bij elkaar te brengen in één effectieve digitale aanpak.
"Het is geweldig om voor een opdrachtgever met zo'n rijke historie als de Beurs van Berlage te mogen werken. Wij zijn vereerd hen te mogen ondersteunen in hun internationale groei-ambities en putten hiervoor uit de volle breedte van onze dienstverlening", zegt Jeroen Rutte, Director of Business Consultancy Endeavour.
V.l.n.r. Tessa Visser (Beurs van Berlage), Jeroen Rutte (Endeavour), Willemijn de Vet (Beurs van Berlage), Eva Hiensch (Endeavour)