Bolletje kiest voor Blauw Gras en Glasnost om weer naam te maken op de ontbijttafel

Bolletje kiest voor Blauw Gras en Glasnost om weer naam te maken op de ontbijttafel

24-07-2024 (12:11) - Bureaus

Bolletje is een nieuwe samenwerking gestart met social bureau Blauw Gras en creatief pr bureau Glasnost (beiden onderdeel van ACE).

Bolletje wil zich door middel van social media en corporate & brand pr, richten op diverse thema’s en producten, zoals de bekende crackers & knäckebrod, tussendoortjes en kruidnoten.

Concurrentie

Karlijn Ordelmans, Marketing Manager bij Bolletje zegt dat het doel van de samenwerking is om de band met nieuwe en bestaande consumenten te versterken: “Bijna iedereen kent Bolletje, maar de uitdaging ligt voor ons bij de concurrerende huismerken". 

“We doen het goed bij de merken die graag heel Nederland aanspreken”, zegt Ido Sharon, Managing Director van Blauw Gras. “Hartstikke leuk om naast klanten als Hertog Jan en PostNL, ook Bolletje te mogen verwelkomen. Door middel van social strategie, creatie en community management gaan we de aanwezigheid van Bolletje op de populaire platforms versterken met snackable content voor de jongere doelgroep. Content met een knipoog zoals Bolletje dat zo goed kan.”

“We gaan aan de slag met campagnes voor de verschillende productgroepen, zoals kruidnoten en tussendoortjes, vanuit het earned gedachtegoed" zegt Stijn Zwinkels, Managing Director bij Glasnost
 


Media

Marketing

Economisch