Bureau werft via crowdfunding

30-07-2012 (08:18) - Bureaus

GreenGraffiti heeft als eerste onderneming het totaalbedrag binnen gehaald op crowdfunding platform Seeds.nl. Binnen exact twee maanden en de helft van de beschikbare tijd hebben investeerders gezorgd voor 100% funding van het totaalbedrag van 30.000 euro voor het duurzame communicatiebureau. Initiatiefnemer van Seeds is de innovatiedochter van ABN AMRO die als eerste bank ter wereld een crowdfunding platform lanceerde. De investeerders van GreenGraffiti leveren een bijdrage aan een belangrijk maatschappelijk doel.
 
GreenGraffiti realiseert effectieve communicatie op een duurzame manier, gebruik makend van onder andere water. Voor elke liter water doneert GreenGraffiti een bedrag aan GreenAdsBlue. Deze stichting investeert dit geld vervolgens in waterprojecten in ontwikkelingslanden. De investeringen die zijn binnen gehaald via Seeds zullen gebruikt worden voor versterking van het team waardoor GreenGraffiti in staat is om de kansen in de markt nog beter op te volgen.
 

Joost Niepoth, mede oprichter van GreenGraffiti® is blij verrast dat hij als eerste partij uit de bus komt. ‘We zijn de enige Business-to-Business onderneming op Seeds.nl waardoor investeerders geen product of dienst ontvangen, zoals bij de andere deelnemers wel het geval is. Dat we desondanks zo snel vertrouwen ontvangen in de groei van onze organisatie stemt ons zeer positief.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch