Daymakers bereidt CEO-wissel voor

Daymakers bereidt CEO-wissel voor

15-04-2025 (12:47) - Bureaus

Daymakers sorteert voor op een nieuwe eindverantwoordelijke: CEO Pieter Bas Boertje en CCO Niels Janssen worden per direct co-CEO’s van de experience group. Eind 2025 draagt Pieter Bas het stokje definitief over aan Niels. In de tussentijd wordt Niels klaargestoomd voor zijn nieuwe rol. 

Op de foto: Niels Janssen (links) en Pieter Bas Boertje

"De wereld verandert en Daymakers verandert mee," zegt Pieter Bas Boertje. "Om dat te kunnen doen, is er een nieuwe leiding vanuit de nieuwe generatie nodig. Eén die op een andere manier naar experience marketing kijkt."

Uitblinken in digitale en live ervaringen

De fusie van FX Agency en D&B Eventmarketing brengt het beste van twee werelden samen: FX blinkt uit in digitale ervaringen, terwijl D&B dat doet in live events. Samen creëren ze campagnes die medewerkers en relaties betrekken bij de organisatie of het merk, met een mix van live en digitale belevingen. Slim gebruik van data maakt gepersonaliseerde journeys mogelijk. "Op dat vlak zijn we echt een voorloper," aldus Niels Janssen.

Pieter Bas neemt nog niet helemaal afscheid van de bureaugroep: "Ik heb 37 geweldige jaren gehad in het eventmarketingvak, zowel bij D&B als in de brancheorganisaties, waarbij iedere dag anders was. Nu ben ik nieuwsgierig naar wat het leven nog meer te bieden heeft. Wel blijf ik betrokken bij Daymakers als aandeelhouder en natuurlijk als ambassadeur voor het leven."

Leermeester Pieter Bas

Niels kijkt uit naar alle wijsheden op het gebied van ondernemerscap en live communicatie van Pieter Pas: "Er is geen betere leermeester dan hij. We delen de passie voor live, dat moment waarop alles samenkomt. Mijn doel is om daar een vernieuwende laag van data, platform en digitaal aan toe te voegen. Samen met een ambitieus team werken we dagelijks aan onze missie: leave no one behind, door events, content en platformen te combineren in geïntegreerde campagnes, bereiken én betrekken we iedereen."


Media

Marketing

Economisch