DCVF neemt retailactiviteiten HelloHero over
DCVF neemt de retailactiviteiten van HelloHero over. HelloHero-oprichter Harmen Schepers krijgt daarbij de leiding over de afdeling Retail Experience Design (RED) en brengt zijn unieke retailexpertise naar het bekroonde activatiebureau in Amsterdam. Door de internationale merk- en retailervaring van DCVF te combineren met HelloHero’s creatieve benadering van 3d retail design, kan het bureau merken helpen om op de winkelvloer een authentieke connectie met klanten te maken.
Hoewel de retailtak van HelloHero opgaat in DCVF, blijft het bureau samen met strategisch groeiadviseur RSPNS technologie- en medtechmerken ondersteunen bij hun merkstrategie.
Versterking van retail-expertise
‘Corona heeft ons gedwongen om nieuwe markten te verkennen, maar het afgelopen jaar zie ik een sterke terugkeer van retail als dé plek om echt contact te maken met klanten,’ zegt Schepers. ‘De samenwerking met DCVF biedt de perfecte structuur om de focus weer op 3d retail design te leggen en merken nog beter te ondersteunen.’
Niels Braat, managing director van DCVF: ‘Met ervaring op klanten als Mars Travel Retail, IKEA, Spar en Unilever hebben we al een sterke naam opgebouwd in retail en travel retail. De ervaring van Harmen voegt daar een extra dimensie aan toe, waardoor we bestaande én nieuwe klanten nog beter kunnen bedienen.’
Foto: links: Harmen Schepers, rechts: Niels Braat