Dentsu wint pitch voor Figo Pet Insurance
Dentsu heeft de pitch van Figo Pet Insurance gewonnen. De samenwerking belooft een toekomst gedreven door strategieën, creatieve campagnes en een gedeelde passie voor huisdieren.
Dentsu zal Figo in Nederland, Belgie en Duitsland gaan ondersteunen met een breed scala aan diensten, waaronder SEA, SEO, social media marketing, data-analyse, en customer experience management. De focus ligt op het realiseren van sterke groei in klantenaantallen en het vergroten van de awareness voor dierenverzekeringen.
Unieke pitch ervaring
Samantha Bakker, Teamlead Digital Marketing Figo: ‘We waren op zoek naar een mediabureau dat ons gaat helpen om gezamenlijk onze ambitieuze groeidoelstellingen in Europa te realiseren. Dentsu overtuigde ons met een geïntegreerde aanpak, waarbij de kracht van data, customer experience en creatieve content centraal stond.’
Michael Willems, Managing Director Media, Dentsu Benelux: ‘We zijn enorm trots dat we Figo mogen verwelkomen als klant, deze pitch was ons op het lijf geschreven. Niet alleen vanwege onze expertise in digital marketing, maar ook door de gedeelde liefde voor huisdieren die duidelijk voelbaar was tijdens het hele proces.’
De pitch was een unieke ervaring, waarbij zelfs honden een belangrijke rol speelden. Zo nam Figo hun eigen office dog Jibbe mee naar de eerste meeting en tijdens de tweede pitch presentatie was de office dog Toni van Dentsu ook van de partij. ''Deze samenwerking bewijst dat een persoonlijke aanpak en het realiseren van een unieke band tussen adverteerder en bureau essentieel zijn in de huidige zakelijke wereld," voegt Mark Rijsdijk, Director of Operations, toe.