Eerste tv-campagne Dibbadoo live

12-01-2015 (07:27) - Bureaus

Acht maanden na de oprichting van de Amsterdamse start-up Dibbadoo komt het bedrijf met de eerste landelijke tv-campagne. Het is tevens het startschot van de vernieuwde pay-off 'websites voor ondernemers'.
 
In een reeks van geanimeerde commercials vertellen stereotype ondernemers over de voordelen die een Dibbadoo website biedt. Zo zien we onder andere Bennie, een Amsterdamse bakker, trots vertellen dat zijn website goed gevonden wordt. Karin, een Brabantse kapster, is blij dat haar website nu eindelijk goed werkt op smartphones.
 
Paul van Hattem van Mr. Prezident uit Amsterdam is verantwoordelijk voor concept en creatie van de campagne. ‘Dibbadoo maakt websites voor allerlei ondernemers. In de campagne maken we gebruik van herkenbare stereotypes. Hiermee creëren we verbinding tussen Dibbadoo en haar doelgroep.’
 
Klant: Dibbadoo
Klant verantwoordelijk: Stephan van Soest
Concept & creatie: Mr. Prezident
Bureau verantwoordelijk: Paul van Hattem
Illustratie: Dolf Reitsma
Animatie: Gregory Romano

Muziek: Jeroen ThijsenGeluid: Postoffice 


Media

Marketing

Economisch