Geluid heeft hoofdrol in Q-music-campagne
23-08-2013 (08:19) - Bureaus
Eén keer per jaar staat Q-music in het teken van ‘Het Geluid’. De kracht van het spel zit heel dicht bij de essentie van radio maken: goed luisteren en inbeelden. Daardoor is 'Het Geluid' uitgegroeid uit tot één van de populairste radiospelletjes van Nederland.
De spelvorm van ‘Het Geluid’ kent de volgende opzet: Elk uur wordt één Q-music luisteraar (na het zenden van één sms naar 9596 met zijn/haar naam) in de uitzending gehaald om ‘Het Geluid’ te raden of te benoemen. De Q-dj’s in de studio weten dus zelf niet wanneer het juiste antwoord gegeven zal worden.
Standaard is ‘Het Geluid’ 2.500 euro waard en elke keer dat er op Q-music een fout antwoord wordt gegeven, wordt ‘Het Geluid’ 100 euro meer waard. Als je in de uitzending komt en 'Het Geluid' weet te raden, win je het enorme geldbedrag belastingvrij. Het spel wordt van ma t/m vrij tussen 07:00 en 18:00 uur gespeeld. In het weekend spelen we het spel tussen 10:00 en 18:00 uur.
Delight Agency is het bureau achter de campagne.