Glasnost gaat partnership aan met Belgisch pr-bureau Walkie Talkie
Creatief pr-bureau Glasnost en het Belgische pr-bureau Walkie Talkie verstevigen hun positie in de Benelux-markt met een strategische partnership. Na drie jaar samenwerken in België en Nederland voor merken in tech en FMCG, gaan de ervaren teams nog nauwer samenwerken om de vraag naar geïntegreerde pr in de Benelux op te pakken.
De beide boutique-bureaus bundelen hun krachten en creëren een geïntegreerde pr-aanpak in de Benelux op het gebied van corporate PR en marketing PR. Dit doen ze bijvoorbeeld al voor merken als Fruitz, Rituals en Magnum.
“Met deze strategische partnership willen we een alternatief bieden voor het bestaande aanbod. Wanneer je nu als merk op zoek bent naar een pr-bureau dat zowel in België als in Nederland impact kan maken, zijn je keuzes beperkt. Helemaal als je op zoek gaat naar een bureau dat begrijpt hoe je verbonden blijft met nieuwe generaties. Nu ook onze klanten vanuit efficiënte doeleinden steeds meer verschuiven naar een Benelux-aanpak, werd het tijd om onze samenwerking te bekrachtigen. In Walkie Talkie hebben we een gelijkwaardige partner gevonden met dezelfde omvang, ervaring en kwaliteit voor serieuze impact”, aldus Henk Boersen, Managing Director Glasnost, Part of Ace.
Andrew Vassallo, co-founder van Walkie Talkie: “In de Belgische markt groeit de vraag naar een geïntegreerde pr-aanpak voor Nederland en België. Daarop wilden wij een eigen gepast antwoord bieden. We zijn op zoek gegaan naar een pr-bureau dat ons bureau en ons netwerk kan aanvullen. Daarnaast moet het bureau een sterke lokale kennis en dezelfde creatieve pr-visie hebben. In Glasnost hebben we een gelijkgestemde gevonden, waardoor we al geruime tijd zeer prettig en succesvol samenwerken."