GreyPOSSIBLE achter tandartsboor-viral

29-10-2013 (07:58) - Bureaus

De Dentidrill, ‘de eerste professionele tandartsboor voor thuisgebruik’, blijkt een door GreyPOSSIBLE Amsterdam gemaakte viral campagne voor het nieuwe merk ixorg te zijn.
 
De infomercial en website waarin de Dentidrill wordt aangeprezen, werden beiden in een paar dagen tijd meer dan 200.000 keer bekeken en op Twitter en Facebook zorgde het voor veel ophef en speculaties. 
 
De viral had tot doel op een opvallende manier duidelijk te maken dat er sinds kort een nieuwe keuze is voor de consument als het gaat om het betalen van tandartskosten. Steeds meer mensen zijn onverzekerd omdat zij de verzekeringspremie van een aanvullende tandartsverzekering niet kunnen of willen betalen. 
 
Verzekeraar ixorg lanceert een nieuwe optie die wel echt is: een combinatie van een persoonlijk budget opbouwen en een goedkope calamiteitenverzekering.
 

 


Reacties

174.559 is niet 'meer dan 200.000'.
Tomas @ 29-10-2013 09:23 uur

Media

Marketing

Economisch