Havas Amsterdam ontwikkelt ‘Tweetphony’

23-10-2012 (08:11) - Bureaus

Ondanks eerdere toezeggingen van de minister dreigt het Metropole Orkest de dupe te worden van de mediabezuinigingen. Om daar aandacht voor te vragen speelt het Metropole Orkest op vrijdag 26 oktober de Metropole Tweetphony. Dit grootste professionele pop, jazz- en lichtemuziekorkest ter wereld speelt die dag muzikale tweets, ingestuurd door Twitteraars wereldwijd via tweetphony.nl.
 
Havas Amsterdam ontwikkelde het concept van de Tweetphony, de uitwerking wordt gedaan in samenwerking met Perfect Fools. De actie wordt ondersteund door on- en offline PR, een social media campagne en outdoor (stoppers), ook allemaal ontwikkeld door Havas Amsterdam. 

Thijs de Boer, creatief directeur van Havas Amsterdam: ‘met deze Tweephony-actie wil het beste orkest ter wereld opnieuw om aandacht vragen. Na onze succesvolle campagne van vorig jaar had de minister aangegeven dat ze het orkest voor Nederland wilde behouden. Het bleken loze politieke beloften. En met de val van het kabinet begint de strijd voor het Metropole Orkest opnieuw. Vandaar dat we deze nieuwe campagne voor ze hebben ontwikkeld.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch