Kemari Digital vaart nieuwe koers en start zoektocht naar nieuwe allianties

15-01-2024 (12:48) - Bureaus

Kemari Digital, gespecialiseerd in het ontwikkelen van digitale strategieën en marketing, kiest voor een nieuwe koers. Het Enschedese bedrijf concentreert zich nu vooral op de vraag hoe het de kwaliteit kan leveren om merken krachtiger neer te zetten en de volgende stap in de markt te kunnen zetten.

Dat gebeurt onder leiding van de directeuren Thijs Mensink en Rajiv van Wijk. Zij nemen de leiding en het volledige aandelenpakket over van oprichter Maarten Vazquez, die als ambassadeur met de onderneming verbonden blijft.

De strategische verschuiving markeert een natuurlijke evolutie in het groeiverhaal van Kemari Digital, dat in 2013 werd opgericht. Ze wordt gezien als een logische stap om de veelbelovende toekomst van het bedrijf verder vorm te geven. Thijs Mensink: “We gaan ons nu veel meer richten op de positionering van de merken, die wij bedienen met als doel dat ze koploper worden binnen hun branche. We blijven ernaar streven zoveel mogelijk fans daarvan te verbinden.”

Nieuwste digitale technieken

Rajiv van Wijk: “We zijn momenteel een van de snelst groeiende bureaus in Oost-Nederland, wat onder meer blijkt uit onze positie binnen de FONK150 en het feit dat we al vijf jaar FD Gazelle zijn. Dat is mooi, maar we willen dezelfde, zo niet betere kwaliteit leveren en gaan veel meer dan voorheen de nieuwste digitale technieken implementeren. We willen ons van A tot Z verder ontwikkelen als digitaal adviesagentschap. Ons doel is ons daarin echt te gaan onderscheiden en als koploper meer te zijn dan één van de bureaus.”

Thijs Mensink fuseerde in 2021 zijn bedrijf Sticky Bandits met Kemari Digital, waar Rajiv van Wijk in 2016 zijn entree maakte. Beiden zijn doorgewinterde professionals binnen de organisatie en beschikken over de ervaring die nodig is voor de volgende fase van Kemari. 

Op zoek naar allianties

Kemari Digital zet de werkzaamheden voort op de huidige locatie. Het telt momenteel circa dertig werknemers en mag onder meer Huus, Looping en eredivisieclub Vitesse tot de clientèle rekenen. Rajiv van Wijk en Thijs Mensink gaan met Kemari Digital op zoek naar strategische allianties om de positie in de markt te versterken en sneller te kunnen groeien.

 www.kemari.digital


vlnr: Thijs Mensink, Maarten Vazquez, Rajiv van Wijk

 


Media

Marketing

Economisch