Kessels en Wanders volgen Clinton

15-10-2012 (08:20) - Bureaus

Op 15 november vindt de derde editie van ‘De 24 uur van de Reclame’ plaats in de Amsterdam Convention Factory. Naast de keynote speech van President Clinton zullen ook toonaangevende Nederlandse sprekers uit de creatieve industrie hun visie op de rol van de creatieve wereld geven. Dit zijn Marcel Wanders, Victor van der Chijs en Erik Kessels. De kaartverkoop voor het festival is gestart.
 
Op het 24 uur durende festival houdt President Clinton een keynote speech met als thema: ‘How advertising can build a beter world’. Na de keynote speech van President Clinton lichten succesvolle iconen uit de creatieve industrie in Nederland toe wat in hun beleving creativiteit toevoegt aan een betere wereld. Dit wordt gedaan door Marcel Wanders, product en interieur ontwerper en mede-eigenaar van het designlabel Moooi, Victor van der Chijs, algemeen directeur en partner bij het internationale architectenbureau Office for Metropolitan Architecture, opgericht door Rem Koolhaas en tot slot Erik Kessels, medeoprichter en creatief directeur van het Amsterdamse communicatiebureau KesselsKramer. 
 

Tijdens het AdCongres op deze dag spreken zij hun overtuiging uit dat creatieve ideeën kunnen bijdragen aan het oplossen van de problemen waar we vandaag dag mee geconfronteerd worden. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch