KesselsKramer maakt Almere groener

04-10-2012 (08:11) - Bureaus

Door de samenwerking tussen gemeente Almere, architectenbureau MVRDV en communicatiebureau KesselsKramer heeft de Tuinbouwraad gekozen voor Almere als locatie voor de komende editie van de Floriade in 2022. Die samenwerking wordt de komende jaren dus voortgezet. Samen met de Tuinbouwsector, inwoners van Almere, sponsoren en potentiële bezoekers werken de partijen toe naar Almere als 'Green City', een gezonde en zelfvoorzienende stad.
 
In de loop naar 2022 zal Almere steeds groener worden, met als nieuw hart het Floriade-terrein. De communicatiecampagne en de stad zelf groeien mee met deze ontwikkelingen. Elke uiting is een stap verder op weg naar 2022. De communicatie voor Floriade Almere ontkiemt dit jaar en groeit in tien jaar uit tot een wereldwijd herkenbaar en aansprekend merk. Onder het motto 'Growing Green Cities' start een voortdurend evoluerende campagne voor een voortdurend evoluerende metropool.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch