KFC kiest Mindshare Greenhouse

06-05-2020 (09:55) - Bureaus

Mindshare Greenhouse heeft het media-account van KFC Nederland gewonnen. Het intensieve pitchtraject vond deels plaats gedurende de lockdown waardoor de finale presentatie van het Mindshare team vanuit thuis gedaan werd -met succes- want KFC kiest voor Mindshare Greenhouse.
 
Mindshare Greenhouse biedt sinds de integratie van de twee teams van deze bedrijven een vernieuwde geïntegreerde communicatiestrategie aan die op de complexe vraagstukken van merken inspeelt. De merkstrategie, non-digital planning wordt vanuit Amsterdam gecombineerd met de acquisitiestrategie, digitale mediaplanning vanuit Eindhoven.
 
De samenwerking met KFC start in de tweede helft van 2020 en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Uitbreiding naar België en de Nordics zal daarop volgen.

Ivonne Bouwmeester (3MO) heeft KFC ondersteund bij haar zoektocht naar het meest geschikte bureau.

Trix van der Vleuten, CMO KFC Northern Europe, zegt: “KFC is een sterk merk, groeit hard en heeft grote ambitie. We gaan momenteel door een versnelde digitale transformatie heen en dat vraagt om een sterke partner die e-com, technologie en media met elkaar kan verbinden. Door de samenwerking met Mindshare Greenhouse op het gebied van mediastrategie, planning en distributie kunnen we samen deze groeiambities waarmaken. De innovatieve en data gedreven benadering van Mindshare Greenhouse heeft ons overtuigd.”
 

Media

Marketing

Economisch