Michiel Mol blijft chairman na overname Media Republic

03-12-2013 (07:58) - Bureaus

Vlak voor het weekend werd bekend dat GreyPOSSIBLE, onderdeel van WPP, de nieuwe eigenaar van Media Republic is. De nauwe samenwerking tussen GreyPOSSIBLE en Media Republic in de afgelopen maanden heeft geleid tot een formele integratie tussen beide bedrijven in Nederland en België. Michiel Mol, oprichter van Media Republic, zal als chairman betrokken blijven.
 
Media Republic gaat op in de structuur van GreyPOSSIBLE en blijft als label binnen de organisatie bestaan. De integratie zorgt volgens de eigenaren voor een belangrijke toevoeging aan het aanbod van beide bureaus.
 
Met de overname gaat een langgekoesterde wens van CEO Patrick Joore in vervulling: ‘Media Republic heeft omvangrijke expertise en een uitstekende reputatie op het gebied van online activatie en platformontwikkeling. Daarmee vormt Media Republic de ideale connectie tussen het merkdenken van Grey en de digitale technologie van POSSIBLE. Met de komst van Media Republic zijn we nu helemaal klaar voor de toekomst, met ons geïntegreerde aanbod van drie in elkaar vervlochten expertises. Wij verbinden merkdenken, engagement en technologie om zo de beste, meest prikkelende en effectieve oplossingen aan onze klanten te kunnen bieden. Dat doen we vanuit twee locaties: Brussel en Amsterdam.’
 
Michiel Mol, oprichter van Media Republic: ‘Een fantastische ontwikkeling voor Media Republic: het bureau wordt nu onderdeel van een groter geheel, waardoor het in staat is om haar online expertise toe te passen binnen de constellatie van GreyPOSSIBLE, ook buiten de Benelux, en dat is ontzettend uitdagend.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch