Nieuw bureau Geminaes herdefinieert samenwerking met merken
Mitchell Duffree, bekend van We Are Duffree, lanceert het nieuwe bureau Geminaes in Amsterdam en Londen. Geminaes, gespecialiseerd in creatieve storytelling en productie, profileert zich als een 'creatieve tweeling' die nauw samenwerkt met interne experts en digital-first ideeën ontwikkelt.
Als een 'creatieve tweeling' werkt Geminaes samen met in-house teams van merken en begrijpt het de identiteit, waarden, tone-of-voice en doelgroep van een merk. Door een extra laag van creativiteit en productie toe te voegen, versterkt Geminaes campagnes met nieuwe perspectieven, bereikt doelgroepen effectiever en biedt creatieve en productionele oplossingen die voor merken vaak lastig intern op te lossen zijn.
Deze unieke aanpak heeft al succes geboekt voor klanten als Warner Bros. Discovery en Heineken.
"We lossen niet alleen marketing uitdagingen op; we zijn een echt onderdeel van het team," zegt Mitchell R. Duffree, oprichter van Geminaes. "Ons doel is om merken te laten groeien en campagnedoelstellingen te overtreffen met tastbare resultaten. Dit doen wij door naadloos samen te werken met in-house experts om zo digital-first ideeën tot leven te brengen met zakelijk resultaat."
Digital en inclusiviteit voorop
Geminaes combineert een achtergrond in traditionele media en productie met een snelle digitale aanpak. Door het gehele creatie- en productieproces wordt AI ingezet, samen met data-inzichten, om strategieën, creativiteit en productiviteit te verbeteren.
Met een diverse en inclusieve aanpak zorgt Geminaes voor campagnes die de maatschappelijke waarden van vandaag weerspiegelen en echte impact creëren, zowel online als offline. Tot de belangrijke projecten behoren ‘Changemakers’ voor Tony’s Chocolonely en de inclusieve ‘Travel Proud’ campagne voor Booking.com.