ODB wordt 'official creative supplier' KNVB

24-11-2022 (13:52) - Bureaus

KNVB en ON A DAILY BASIS (ODB) hebben een overeenkomst gesloten waarin de huidige samenwerking verder wordt geïntensiveerd. Vanaf heden mag ODB zich ‘official creative supplier’ noemen van de voetbalorganisatie. Zo zal ODB nog meer bijdragen aan marketingcommunicatiecampagnes en content van de KNVB.

In het verleden heeft de samenwerking met de KNVB onder andere geleid tot de ontwikkeling van de huisstijl van de social mediakanalen van OnsOranje en de OranjeLeeuwinnen. Daarnaast was ODB verantwoordelijk voor de visuele identiteit van de campagne ‘Ga voetballen als Oranje’, die later bekroond is met een SAN Accent en een UEFA Grow Award.

WK campagne

Tijdens het WK zijn de eerste resultaten van deze uitgebreide samenwerking al te zien. ODB verzorgt onder andere de campagnestijl voor het Nederlands elftal en Huis van Oranje. Stefan Agus, hoofd marcom & content bij de KNVB: “Door met ODB samen te werken, slagen we erin om nog beter aansluiting te vinden bij een nieuwe generatie voetballers en fans en daarmee een bijdrage te leveren aan de groei van voetbal.”

Bekroningen

Glenn van der Plaat, mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS: “De afgelopen twee jaar heb ik samen met de andere
eigenaren (Yonah van Andel en Pim Berentzen) en het creatieve team intensief samengewerkt met de KNVB. De SAN Accent en uitbreiding van deze samenwerking zijn bekroningen op ons werk. We zijn enorm trots op deze nieuwe uitdaging als official creative supplier.”


Media

Marketing

Economisch