Pink Marketing aan de slag voor Q8 en Tango
Q8 en Tango, onderdeel van het brandstof- en energiebedrijf Q8, kiezen voor Pink Marketing na een grondige bureau oriëntatie. Beide merken richten zich op het aanbieden van hoogwaardige brandstof- en mobiliteitsoplossingen en hebben de afgelopen jaren ambitieuze duurzaamheidsdoelen vastgesteld.
Pink Marketing gaat, in samenwerking met Pünktlich en PEXI, een strategie ontwikkelen die data, media en creatie samenbrengt voor alle campagnes in de BeNeLux. Dit moet de merken Q8 en Tango verder laten groeien, waarbij de focus ligt op een customer centric approach.
Mark Buissink, Marketing Manager Q8 Benelux: “We kijken er enorm naar uit om samen met Pink Marketing onze ambities voor Q8 en Tango te realiseren. Hun expertise en innovatieve aanpak sluiten perfect aan bij onze focus op klantgerichtheid en duurzame mobiliteitsoplossingen. "Samen zetten we een sterke stap richting de toekomst.”
Boudewijn de Jong, Owner Pink Marketing, Pünktlich en PEXI: “We zijn enorm enthousiast over onze samenwerking met Q8 voor de merken Q8 en Tango. Door onze expertise in data-gedreven strategieën en creatieve oplossingen te combineren met hun ambitieuze visie op mobiliteit en duurzaamheid, kunnen we samen de digitale groei van hun merken versnellen en een betekenisvolle impact maken op de markt.”