Reclamebureaus zetten Veenendaal op de kaart

01-11-2012 (08:20) - Bureaus

Momenteel staat Veenendaal tien dagen lang in het teken van de nieuwe merkcampagne ‘Veenendaal Doet’. De campagne is een initiatief van Promotie Veenendaal en is samen met drie Veenendaalse reclamebureaus tot stand gekomen. In deze periode zullen in Veenendaal verschillende lanceringen plaatsvinden waarin de payoff ‘Veenendaal (werkwoord)’ centraal staat. Onder andere de nieuwe website www.VeenendaalDoet.nl en de stichting ICT Valley zullen worden gepresenteerd.
 
In 2010 heeft Promotie Veenendaal de positionering en merkstrategie (inclusief merkbelofte en kernwaarden) bepaald. Deze is ondertussen omgezet in een flexibele pay-off: Veenendaal (werkwoord). Dus: Veenendaal start, Veenendaal presenteert, Veenendaal scoort enzovoorts. Deze continue campagne kan door iedereen die Veenendaal een warm hart toedraagt gebruikt worden. Het doel van de campagne is dan ook het ‘merk’ Veenendaal breed te ondersteunen, laten zien wat Veenendaal doet zonder te bluffen.
 

 


Reacties

Voor de goede orde, het gaat om Beeldenstorm, EF2 en PXL, die wij bijzonder dankbaar zijn!

Roeland Tameling
Manager Promotie Veenendaal
Roeland Tameling @ 01-11-2012 14:24 uur

Media

Marketing

Economisch