Robin Nieuwkerk ruilt SoMention in en wordt Creative Lead bij UNLIKE

11-06-2024 (15:38) - Bureaus

Een halfjaar na de start verwelkomt UNLIKE twee nieuwe talenten binnen het team. 

Robin Nieuwkerk ruilt SoMention in voor UNLIKE en treedt toe als Creative Lead. Jesse Hajo de Jongh treedt aan als de nieuwe Social & Advertising Strateeg

“Ik geloof sterk in de kracht van de community first benadering van UNLIKE”, zegt Nieuwkerk. "UNLIKE heeft binnen relatief korte tijd een indrukwekkende positie weten te veroveren en dat verbaast mij eerlijk gezegd niet. Het is een combinatie van een makersmentaliteit en een diepgewortelde passie voor social media. Geen trend of ontwikkeling blijft hier onbesproken. Ik kijk er enorm naar uit om samen met het team en onze klanten mooie dingen te gaan maken!”

Hajo de Jongh deed eerder kennis op bij Mediaplus en &.agency op het gebied van influencer marketing, advertising en social media. Jesse: "Influencer marketing en social media zijn niet langer slechts trends, maar essentiële pijlers voor merken om zich te profileren. Met de groeiende populariteit van platformen zoals TikTok, en de nieuwe mogelijkheden en uitdagingen die dit met zich meebrengt, is het een enerverende tijd om bij UNLIKE aan de slag te gaan en innovatieve strategieën te ontwikkelen die onze klanten helpen om op te vallen."


Media

Marketing

Economisch