Roorda ontwikkelt NIX18-campagne

19-11-2013 (07:58) - Bureaus

Staatssecretaris  Van Rijn (VWS) en Ronald Koeman hebben de door Roorda ontwikkelde NIX18-campagne afgetrapt in het Feyenoordstadion. De campagne moet jongeren duidelijk maken dat het heel gewoon en eenvoudig is om voor je achttiende niet te roken en te drinken.
 
Rapper Brownie Dutch, psycholoog Reint Jan Renes, Quinty Trustfull, ‘veelmoeder’ Samantha Baumgard en Ronald Koeman vertellen op www.nix18.nl hun verhaal over niet roken en niet drinken voor je achttiende. De verhalen dienen als inspiratie voor jongeren én hun ouders om hiermee om te gaan.

De campagne is een initiatief van het Ministerie van VWS en wordt ondersteund door diverse partners waaronder het Trimbos-instituut, NOC*NSF, Centraal Bureau Levensmiddelenhandel, KWF Kankerbestrijding, Koninklijke Horeca Nederland en het Longfonds.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch