Selmore en DotControl winnen Domino's Pizza-pitch
Na een spannende pitch gaan Selmore en DotControl aan de slag voor Domino's Pizza. De combinatie van creativiteit, data en technologie gaf de doorslag voor het pizzamerk.
"Domino's wil van een transactionele naar een meer emotionele merkbelofte gaan. Dit vraagt om een nieuwe creatieve partner die kan helpen deze visie tot leven te brengen," zegt Casper Mooyman, Chief Marketing Officer bij Domino's Benelux.
Volgens Tom Stoffels, Partner en Head Of Account bij Selmore, werkt het team nu aan een 'Guiding Idea' voor Domino's. "We willen het merk sterk neerzetten en nog geliefder maken. Samen met DotControl zorgen we ervoor dat zowel de buitenkant als de binnenkant van het merk vanuit hetzelfde idee vertrekken. Zo zorgen we dat alle merkinspanningen bij elkaar optellen en zetten we onze creativiteit in voor de communicatie- én businessdoelstellingen van Domino's." In september volgt de officiële lancering van de nieuwe merkcampagne.
Het winnen van de pitch is niet het eerste gezamelijke succes van Selmore & DotControl. Zo won de 020-010-combinatie eerder de Expert-pitch.