Sniper-X maakt CetaBever-campagne

26-05-2008 (09:51) - Bureaus

Beitsmerk CetaBever spoort vrouwen aan hun ‘held in huis’ aan het klussen te zetten. Uit onderzoek blijkt dat de rolverdeling ten aanzien van het klaren van klussen in en om het huis heel behoudend is: de vrouw bepaalt, de man voert uit. De campagne speelt hier direct op in met een ‘vrouwen’ en een ‘mannen’ actiesite. Via http://www.heldinhuis.nl/ kunnen de vrouwen hun partner aansporen de beitsklus met CetaBever te klaren. Daarbij maken ze kans op een reis voor twee personen naar Scandinavië. De vrouwensite bevat verder nog kook- en massagetips. Op de mannenafdeling kan iedereen zijn of haar beitstip achterlaten, naast de beitstips die door CetaBever gegeven worden. De actie loopt tot eind juni en is gezien het aantal inschrijvingen en ingediende beitstips erg succesvol. Het Rotterdamse reclamebureau Sniper-X maakte de campagne.

Media

Marketing

Economisch