StemWijzer naar PSH Media Sales
08-08-2012 (08:22) - Bureaus
Per direct verzorgt PSH Media Sales de mediaverkoop voor StemWijzer, dé online tool die de Nederlander in verkiezingstijd helpt bij zijn stemkeuze. Bij de vorige verkiezingen werd de StemWijzer ingevuld door ruim 4 miljoen politiek geïnteresseerden. In slechts een maand tijd genereerde de website toen 120 miljoen views.
Anita de Jong, senior communicatie-adviseur bij ProDemos, de uitgever van StemWijzer, verwacht dit jaar zelfs nog meer gebruikers van de StemWijzer: ‘Met veel media-aandacht wordt de StemWijzer op 13 augustus 2012 gelanceerd. Dit gebeurt in aanwezigheid van de lijsttrekkers van de politieke partijen en de nodige pers. Daarnaast is EenVandaag, met een gemiddeld aantal kijkers van 1 miljoen per dag, mediapartner van StemWijzer. Dit houdt in dat EenVandaag de website flink gaat promoten. Bovendien hebben we dit jaar ook een mobiele versie van StemWijzer beschikbaar, wat het gebruikersgemak nog verder verbeterd.’