Triple en code d'azur Groep benoemt Rianne Meijerman tot CCO

24-07-2024 (12:39) - Bureaus

De internationale bureaugroep Triple en code d'azur Groep benoemt Rianne Meijerman als Chief Commercial Officer, met ingang van 1 augustus 2024.

Meijerman zal de commerciële strategie van de groep leiden over de kernservices: Brand, Experience, Data en Technology.

In haar nieuwe rol zal zij toezien op de commerciële operatie van de groep, de strategische klantrelaties, internationale groei en de doorontwikkeling van het service portfolio. Daarnaast zal zij de wereldwijde marketingstrategie van de groep overzien.

De Triple en code d'azur Groep bestaat uit Triple, code d’azur, Wonderland en OKE Poland en werkt samen met onder andere KLM Royal Dutch Airlines, Polestar, Royal Philips, citizenM, VodafoneZiggo, AFC Ajax Amsterdam en DELTA Fiber. 

“Rianne’s hands-on leiderschap en ervaring in het realiseren van business impact door innovatieve digitale merkervaringen te integreren in de kernactiviteiten van de organisatie maken haar de ideale partner om onze klantrelaties verder te ontwikkelen en uit te breiden” zegt Schalk Stalman, CEO van de Triple en code d'azur Groep.

Rianne Meijerman: "Ik kijk ernaar uit om meer waarde te creëren voor onze klanten wereldwijd. In de huidige technologie gedomineerde wereld moeten merken continu evalueren en herzien hoe ze contact maken met hun publiek. Ik ben ervan overtuigd dat een sterke en flexibele technologische infrastructuur, die merken in staat stelt efficiënt in te spelen op nieuwe trends, een must-have is. Onze unieke mix van geavanceerde technologie en creatieve expertise stelt onze klanten in staat hun merkervaringen toekomstbestendig te maken."

Voorafgaand aan haar komst bij Triple en code d'azur Groep was Meijerman werkzaam als Business Leader en Chief Marketing Officer in de retail en consumentengoederen voor A.S. Watson en Royal Philips. Ze richtte ook haar eigen bedrijf op, waarmee ze diverse technologie-startups en scale-ups ondersteunde bij hun internationale expansiestrategie en uitvoering. 

Beeld van links naar rechts: Nik Nieuwenhuijs, Rianne Meijerman, Schalk Stalman


Media

Marketing

Economisch