Vandejong doet herpositionering Marres

16-10-2013 (08:14) - Bureaus

Creative agency Vandejong heeft de herpositionering en de nieuwe merkstrategie van de Maastrichtse cultuurinstelling Marres gelanceerd. Marres, gespecialiseerd in hedendaagse beeldende kunst en design, wordt binnen de herpositionering een House for Contemporary Culture. 
 
De strategie richt zich op nieuwe verbindingen met de buitenwereld, zoals met kunstenaars, partners en studenten. Ook zet het nieuwe Marres de deuren open voor een internationaler publiek.
 
'We veranderen Marres van Centre for Contemporary Art naar House for Contemporary Art.. We willen actief contact zoeken met kunstenaars, studenten en partners, nationaal en internationaal,' zegt Cyril van Sterkenburg, strateeg bij Vandejong. 

Naast de merkstrategie ontwikkelde Vandejong een nieuwe visuele identiteit en bovendien is het bureau verantwoordelijk voor de nieuwe website en andere communicatiemiddelen. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch