Vier Creative Directors JWT Amsterdam

23-01-2014 (11:11) - Bureaus

Bert Kerkhof, Ivar van den Hove, Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff zijn alle vier de nieuwe Creative Directors bij JWT Amsterdam. Beide senior teams zijn de afgelopen jaren verantwoordelijk geweest voor veel prijswinnend werk voor een keur aan nationale en internationale merken.
 
Deze stap is voor het viertal een logische stap in hun ontwikkeling. De kwaliteit van het werk waar ze voor staan, moet de norm zijn binnen JWT Amsterdam. En moet de groei die het bureau doormaakt ook kwalitatief hoogstaand maken. Beide Creative Director teams zullen rechtstreeks rapporteren aan Bas Korsten, Executive Creative Director.
 
Dom Nash en Esin Cittone gaan verder als Senior Team binnen het bureau. Evenals nieuwe aanwinsten Thomas Reinhold en Tibor van Ginkel (afkomstig van Selmore) die de afgelopen jaren prijswinnend werk maakten voor Bavaria waaronder de films met Hugh Hefner en Charlie Sheen. 

Met de nieuwe verantwoordelijkheden voor het kwartet en de recente komst van nieuw talent, bouwt JWT Amsterdam verder aan de kwaliteit en diversiteit van het creatieve werk. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch