Vier keer versterking voor Roorda

Vier keer versterking voor Roorda

01-05-2025 (17:00) - Bureaus

Roorda Reclamebureau schaalt op met maar liefst vier nieuwe collega's. Op creatie komen Mick Vuur en Thomas ten Brink het team versterken, en op account komen Romee Witte en Gijs van der Linden erbij.

Op de foto: Boven, v.l.n.r: Thomas ten Brink en Mick Vuur. Onder: Gijs van der Linden en Romee Witte

Copywriter Thomas en art director Mick komen van Noise en sleepten onlangs een ADCN Talents-nominatie in de wacht met hun vuurwerkcampagne. Thomas: "In veel opzichten verschillen wij totaal van elkaar, maar juist daardoor zijn we goed bevriend geraakt en vullen we elkaar professioneel aan." 

Thomas benoemt ook de onderlinge verschillen: "De een is af en toe een emotionele flapuit, de ander een rationele twijfelaar. Waar de een liever een avondje gaat gamen, trekt de ander zijn hardloopschoenen aan. Uiteenlopende interesses, maar een gedeelde liefde (en soms ook haat) voor het reclamevak. Die liefde bracht ons uiteindelijk ook bij Roorda."

Communicatie met impact

Romee werkte eerder bij DPG Media en De Creatieve Directie en komt nu van Yune, waar ze als accountmanager onder andere werkte voor Bol, NS, Nespresso, Nestlé, TikTok en Jumbo Group. Bij Roorda gaat ze aan de slag met klanten als UWV en CPB.

Romee: "Na een aantal jaar bij een social-first bureau was ik klaar voor een volgende stap. Bij Roorda draait alles om gedragsverandering. Dat is waar communicatie echt impact maakt, en precies daar wil ik mijn bijdrage aan leveren. Ik kijk ernaar uit om aan de slag te gaan met bredere campagnes, waarin social natuurlijk nog altijd een belangrijk onderdeel is."

Gijs startte zijn carrière na zijn studie Kunst & Economie bij Heldergroen. Gijs over zijn overstap naar Roorda: "Na tweeëneenhalf jaar bij Heldergroen voelt dit als een logische stap. Ook bij Roorda staat het creëren van positieve impact centraal. Daarnaast spreekt de brede portfolio mij aan. Bij Roorda ga ik onder andere werken voor de Belastingdienst en Yakult."


Media

Marketing

Economisch