
Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk
Natwerk, het Amsterdamse reclamebureau dat dit jaar zijn 20-jarig bestaan viert, heeft vier nieuwe aandeelhouders: Coen Ruseler, Maaike van der Meer, Hanneke Rikveld en Jurgen Retra.
De vier werkten eerder samen bij GUC Agency dat in 2019 verkocht is aan iO en sloten zich het afgelopen jaar al interim aan bij Natwerk. Wat begon als tijdelijke versterking, groeide uit tot een match met ambitie.
”Bij Natwerk geloven we dat echte creativiteit gedijt bij korte lijnen en een uitgesproken, eigen manier van werken"
“Zo blijft Natwerk Natwerk”
Waar veel bureaus opgaan in internationale bureaugroepen, kiest Natwerk al twintig jaar voor een andere route: die van kleinschaligheid, lef en creatieve vrijheid. ”Bij Natwerk geloven we dat echte creativiteit gedijt bij korte lijnen en een uitgesproken, eigen manier van werken. Met deze stap versterken we onze onafhankelijkheid, zodat we ons nog scherper kunnen richten op groei, nieuwe proposities en creatieve oplossingen,” aldus de nieuwe directie.”De combinatie van strategische slagkracht en operationele rust zorgt ervoor dat we opvallend werk kunnen blijven maken — werk dat creatief én effectief is. Zo blijft Natwerk Natwerk, maar dan klaar voor de volgende groeifase.”
De nieuwe directie bestaat uit Reinier Steures, Coen Ruseler en Maaike van der Meer. Het managementteam wordt gevormd door Hanneke Rikveld, Jurgen Retra, Barend Stegeman (CD) en Wessel Beumer (CD).
Sinds 2005 bouwt NATWERK vanuit de Amsterdamse Jordaan aan producten, merken, campagnes, positioneringen, identiteiten en activatiesv oor opdrachtgevers als Zilveren Kruis, Lebara, Tikkie, Netflix, RAAK en Gall & Gall.