WINK promoveert Creatief Directeur tot CCO

WINK promoveert Creatief Directeur tot CCO

13-03-2025 (14:52) - Bureaus

WINK heeft David de Bruijn aangesteld als Global Chief Creative Officer (CCO). In zijn vorige rol als Creatief Directeur bij het experiential agency leidde hij meerdere prijswinnende campagnes voor merken als Corona, Budweiser en de NFL. 

Zijn aanpak leverde hem een plek op in de Top 100 Most Influential Event Professionals en droeg bij aan het winnen van meer dan 100 internationale vakprijzen voor WINK, waaronder Cannes Lions en Clio Awards. Onlangs leidde hij het bureau naar een Grand Prix bij de BEA Festival Awards met het experiential platform voor Corona Cero tijdens de Olympische Spelen van 2024 in Parijs.

Met de benoeming van De Bruijn breekt een nieuw tijdperk van creatief leiderschap aan voor WINK. Samen met Managing Director Henry Peemen zal hij het bureau naar de volgende fase leiden, met de ontwikkeling van iconische wereldwijde experiential campagnes en activaties op het snijvlak van merk en cultuur.

WINK blijft zich richten op grote mondiale evenementen zoals de Olympische Spelen, de Super Bowl, het WK Voetbal, Coachella en Fashion Week. Daarnaast werkt het bureau aan experiential projecten in publieke ruimtes, zoals de recente New Dutch Horizons-installatie op Schiphol Airport.

Henry Peemen: 'David's creatieve visie is altijd een sleutelfactor geweest in ons succes en heeft WINK naar een mondiaal niveau getild. Ik ben trots om samen WINK creatief te leiden naar een toekomst als internationale koploper in experiential marketing. Wetende dat hij, samen met ons fantastische team, creativiteit blijft pushen naar nieuwe hoogten, altijd op zoek naar goosebumps.'

Met David's promotie komt er bij WINK een vacature vrij voor een Creative Director. 


Media

Marketing

Economisch