Artemis Academie X Fitzroy campagne voor professionals
De Artemis Academie, een private hogeschool in Amsterdam die opleidingen biedt in trend forecasting, styling en art direction, lanceert een opvallende campagne ontwikkeld door het creatieve bureau Fitzroy. Deze campagne is gericht op de lancering van de nieuwe modules, speciaal voor werkende professionals die zich willen verdiepen in creatieve conceptontwikkeling, maar ook actuele technologieën zoals Artificial Intelligence.
Danielle Robben, mede-eigenaar Artemis Academie: “We merken dat veel professionals in de marketing- en creatieve wereld zich niet bijscholen op specifieke skills. Daarom bieden we vanaf nu 8-weekse modules aan die een deepdive maken op onderwerpen zoals toegepaste Trend Forecasting, AI, Experience Design en Visual Storytelling. De modules worden in de avonden gegeven en je kunt ze zelf mixen en matchen, zodat ze perfect aansluiten op jouw professionele leven.”
De campagne van Fitzroy - die al jaren nauw samenwerkt met Artemis - roept kijkers op om hun dromen actief na te streven. “In plaats van passief op de bank te kijken naar hoe anderen de wereld veroveren, willen we professionals inspireren om zelf die stap te zetten,” aldus Mischa Schreuder, creatief partner bij Fitzroy. De campagne zal zowel online als op locaties rondom de academie te zien zijn en heeft als doel om creatieve geesten te motiveren tot zelfontwikkeling.