Boels Rental lanceert 'Oranje is het nieuwe groen' met MIX en Elevator

16-09-2021 (16:00) - Campagnes

Het Nederlandse verhuurbedrijf Boels Rental lanceert de nieuwe campagne 'Oranje is het nieuwe groen'. De campagne presenteert Boels als duurzaamheidspartner van hun klant. In samenwerking ontwikkelden MIX (Creatie) en Elevator (Growth Marketing) de campagne.

De activaties bestaan uit online ads, Out Of Home-uitingen, een landingspagina en een radiocommercial. De mediastrategie achter de campagne focust zich rond de ochtend; het moment waarop de klanten van Boels Rental op de weg zitten. Oranje is het nieuwe groen is tijdens deze piekmomenten te zien langs de (snel)weg en te horen op de radio. De campagnestrategie en het concept komen uit de bus van MIX. Growth marketing agency Elevator neemt de mediastrategie, executie en optimalisatie van de campagne voor z’n rekening.
 

Bureaucombinatie

Tom Hendrikx legt de keuze voor MIX en Elevator uit: "We zochten naar een combinatie tussen creativiteit en effectiviteit. Echt ‘full service’ zonder al te veel bureaucratische hordes. Dat vinden we exact binnen deze bureaucombinatie."

Elevator en MIX worden verbonden door MakerStreet; het netwerk dat eigenaar is van Elevator en sinds mei van dit jaar in MIX participeert. Ashwin Murli, creative director en partner bij MIX: "Elevator vertrekt vanuit data, wij vanuit creatie. Vanuit die expertises kunnen we een klant als Boels bieden wat het nodig heeft: effectief creatief werk zonder compromissen. Het team van Elevator voorkomt dus dat wij geen onzin verkopen, MIX zorgt er op onze beurt voor dat wat de wereld in gaat doordacht en inhoudelijk passend is."


Credits

Opdrachtgever: Tom Hendrikx, Danielle Wolter en Syrus de Zwarte (Boels Rental)
Concept: Daryl Fransz & Elise Demuynck (MIX)
Design: Elise Demuynck & Ashwin Murli (MIX)
Copy: Daryl Fransz (MIX)
Creatieve directie: Ashwin Murli (MIX)
Audioproductie: Ron Lemmens (YPCA / De Radiofabriek)
Growth Marketing: Thomas Wolters & Leonie van Ewijk (Elevator)