Scapino viert jubileum met Ireen Wüst en Marco Schuitmaker
Scapino blaast dit jaar 50 kaarsjes uit en dat vieren zij met een speciale jubileum campagne, met Olympisch schaatster Ireen Wüst en zanger Marco Schuitmaker in de hoofdrol. De crossmediale campagne is ontwikkeld door creative agency Persuade.
De boodschap van de campagne is 'grote dromen beginnen met een eerste stap'. Michiel Rijshouwer, creatief directeur van Persuade, vertelt meer over het idee achter de campagne: 'De merkcampagne van Scapino gaat over het zetten van stappen in je leven, over het overwinnen van drempels. Scapino gelooft namelijk in gelijke mogelijkheden voor iedereen. En draagt hier met een betaalbaar en kwalitatief assortiment aan bij'.
Niet opgeven
Adem Doymaz, CEO van Scapino, is enthousiast over de sterren in de campagne: 'Het is toch fantastisch dat Ireen Wüst daarna, dankzij haar enorme doorzettingsvermogen, is uitgegroeid tot de meest succesvolle Olympiër van Nederland. Ook Marco Schuitmaker is een inspirerend voorbeeld. Al op 7-jarige leeftijd deed hij mee aan een talentenjacht. Hij overwon zijn verlegenheid en was afgelopen jaar de meest gestreamde artiest van Nederland.’
De campagne zal heel 2024 te zien zijn en wordt crossmediaal uitgerold op tv, social media, online, in folders én in de winkels. Zie hieronder de TVC's: