Twee Grand Prix voor Dentsu Creative en Ambassadors

20-06-2024 (21:30) - Cannes

De eerste twee Grand Prix zijn binnengehaald door de Dutchies in Cannes. Dentsu Creative en Ambassadors mogen met de eer strijken.  Na het eerdere zilver en brons van vandaag, zijn de grand prix en het goud vanavond voor:  

Stukje van mij

'Stukje van mij' voor KPN door Dentsu Creative, Amp Amsterdam, WeFilm, Crabsalad, Mindshare en Het PR Bureau werd al drie keer bekroond met een zilveren leeuw en wint nu de Grand Prix in de categorie Creative Strategy. Onder: Dentsu Creative en KPN vieren de winst on stage:

In dezelfde categorie ontvangt AKQA Amsterdam een gouden leeuw voor de Pink Chip Index die zij maakten voor Pink Chip/DeGiro. Dit is de derde leeuw die zij ontvangen voor deze case. 

Refurb

Ambassadors sleept samen met Shotz (Berlijn), LENS THAT (Warschau), OMD, Ketchum en LEGARAGE (Milaan) een Grand Prix binnen in de categorie Creative Business Transformation voor PHILIPS met 'Refurb'. 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.