Millennial-man aantrekkelijk voor financiële sector
17-06-2015 (07:42) - Economisch
De doelgroep Millennials biedt potentie voor de financiële branche, zo blijkt uit branche-specifiek onderzoek van BrandDeli gedaan naar de financiële sector.
Het is de Millennial die zich veelal bezig houdt met het nemen van grote, financiële beslissingen zoals de koop van een eerste huis. Bovendien blijkt driekwart van hen zich gedurende het proces breed te oriënteren.
Belangrijk bij het nemen van een beslissing blijkt Word-of-mouth te zijn, met name de ‘Millennial-man’ speelt hier een belangrijke rol als ‘influential’.
‘Door op regelmatige basis te investeren in onderzoek blijft BrandDeli volledig op de hoogte van haar doelgroepen en kunnen wij onze adverteerders op maat gemaakte oplossingen bieden. Door de belangrijke inzichten die uit het financiële onderzoek – uitgevoerd onder 650 Nederlanders (M/V) tussen de 20-49 jaar - zijn gekomen, kan BrandDeli ervoor zorgen dat (financiële) adverteerders hun reclameboodschap zo effectief mogelijk kunnen inzetten’, belooft Robbert Beerens, Director Marketing & Strategy van BrandDeli.