Abri wordt beautysalon L’Oréal
04-06-2010 (09:55) - Marketing
L’Oréal Paris en JCDecaux hebben de Abri op het Leidseplein omgetoverd tot een beautysalon. Een visagist gebruikt de nieuwe Million Lashes mascara van L’Oréal Paris om van reizigers en voorbijgangers een echte ‘wimper-miljonair’ te maken. Het middelste deel van de Abri is ingericht als de kleedkamer van één van de L’Oréal Paris ambassadrices, compleet met visagie-stoel en een met lampen omgeven spiegel. “Dankzij de spiegel kunnen mensen direct zien dat het met deze mascara mogelijk is om een ‘Million Lashes’- look te krijgen. Om daarna meteen door te lopen naar de dichtstbijzijnde drogist!”, zegt Monica Martinus namens L’Oréal Paris.
De BeautyAbri is door JCDecaux Innovate geheel ingericht in de stijl van de Million Lashes mascara. Zo is de complete Abri bestickerd in zwart en goud (goud is de kleur van deze mascara) en is stijlvolle gouden vloerbedekking aangebracht. Deze Spectacular is mogelijk gemaakt door L’Oréal Paris, JCDecaux Innovate, reclamebureau McCann Erickson en de mediabureaus Zenith Optimedia en MbS.